Friday, June 3, 2011

Աչքեր

  Անցյալը ներկայի ուսուցիչն ու խորհրդատուն է, ապագայի հիմքը: Առանց անցյալի ապագա ստեղծելը մի փոքր դժվար է, կամ նույնիսկ անհնար: Անցյալիս պարզ դեմքեր, հստակ մտքեր, խոսուն երազներ, որոնց մի մասն արդեն ներկա է, մի մասը, ցավոք, մնաց անցյալում, մյուսներին էլ կհանդիպեմ ապագայում : Սրանց մեջ աստվածային էին ու մինչև հիմա պարզ ու հստակ քո աչքերը:
  Զույգ կանաչ աչքեր, ու նորից անցյալիս հիշեցում...
  Ներկայից հստակ անցյալ, ներկայից իրական աչքեր...քո կանաչ աչքերը:
  Սիրում եմ քեզ թեկուզ աչքերիդ համար, թեկուզ նրանցում տեղ գտած մտքերի, խոհերի, կյանքի ու երազների համար: Անցյալ, որտեղ ոչ ափսոսանք կա, ոչ տխրություն: Անցյալ, որտեղ ես իսկապես ապրել եմ : Աչքեր, որ տեսել եմ քեզ` ամբողջովին, աչքեր, որ տեսել եմ ինձ, ճանաչել ինքս ինձ: Ավելին էր, քան ներկան...
  Սիրում եմ աչքերդ, թեկուզ միայն նրա համար, որ քոնն են: Չեմ հիշում խոսքերդ, չեմ հիշում ձայնդ, հիշում եմ միայն խակ կանաչ աչքերդ: Չեմ տեսել ավելի խոսուն, ավելի զգայուն աչքեր: Երջանիկ են աչքերս, որ տեսել են քեզ, որ զրուցել են աչքերիդ հետ:
  Չեմ մոռանա...Չեմ էլ կարող...
  Զույգ կանաչ աչքեր ու նորից անցյալիս հիշեցում:

8 comments:

  1. Ես էլ սիրեցի էդ կանաչ աչքերը....Թող միշտ փայլեն ու երջանիկ լինեն))

    ReplyDelete
  2. Անպայման երջանիկ կլինեն Սյունե ջան: Այլ կերպ հնարավոր չի:)))

    ReplyDelete
  3. իսկ աչքերն իրոք ինչ-որ մեկինն են? :))) շատ սիրուն են .......

    ReplyDelete
  4. Այո, հենց նրան է նվիրված գրառումս:

    ReplyDelete
  5. Zuyg xak kanach achqer............ Siruna

    ReplyDelete
  6. shat sirun graum er , apres ))) inqs kanach achqeri siraharn em darcel

    ReplyDelete
  7. Շնորհակալ եմ :)Վաղուց մոռացել էի բլոգիս մասին

    ReplyDelete
  8. մեկ - մեկ լինում ա, մոռացության ենք տալիս բոլգին , բայց իմ համար մի տեղա , ուր ազատ գրում եմ ինչ զգում եմ ... դու էլ լավ ես գրում շարունակի , հաճույքով կկարդամ

    ReplyDelete