Sunday, August 21, 2011

Տարիներ հետո

   Անվերջ վեճի մեջ եմ սրտիս հետ, հավատս կորցրած տատրակի նման աջուձախ անում, պատեպատ եմ ինձ տալիս: Էլ ընկերը չեմ սրտիս: Չգիտեմ ինչպես պատասխանեմ նրա հարցերին: Իսկ նա՞: Նա այլևս լքում է ինձ: Ապրում է ինձանում, լսում եմ նրա զարկերը, բայց կարծես քնի մեջ լինենք և՛ նա, և՛ ես: Ինչու՞ չեն դողում սրտիս զարկերը: Ինչու՞ նա զարկում է միայն իմ կյանքը խնայելով:
   Այսպես չի մնա: Կշնչի նորից իմ սիրտը... թեկուզ մի ակնթարթ: Կճչա նորից մանուկի պես: Ափսոս անվերջ է այդ սպասումը:
   Տարիներ կանցնեն, անքուն գիշերներ կլուսանան, նոր աստղեր կծնվեն ու հին երգերը կմոռացվեն: Կլցվի դատարկությունը... թեկուզ մի ակնթարթ: Կփոխվի մեր այգու բույրը, կփոխվի կանաչի գույնը, կսառեն զարմացած մեզ նայող հայացքները:
   Տարիներ հետո մենք կհանդիպենք: Երազներ հետո մենք էլ կփոխվենք: Գուցե հիշես աչքերս ու մի պահ չխնայես հայացքդ: Գուցե նորից այրվի սիրտս, գուցե մի լուռ վայրկյան էլ լսվի միայն նրա ձայնը:
   Գարուններ հետո մենք կհանդիպենք: Ու նորից կզգամ չմոռացված քո բույրը: Մեկ անգամ էլ կփայլեն աչքերս:
   Գուցե ժպտաս, գուցե բարևես:
   Գուցե ժպտամ, գուցե գրկեմ:
   Գուցե մատներս արթնանան վարսերիդ փայլից:
   Գուցե լցվեն աչքերս անսովոր ցրտից:
   Իսկ գուցե տեսնես ինձ որպես անծանոթ, որպես մի խելագար անցորդ:

11 comments:

  1. Զաաավ ոնց էի կարոտել գրելուդ,,,,, շաաաաաաաաաաատ-շաաաաաաաաաաաաաաաաաատ-շաաաաաաաաաաաաաաաաատ դուրս եկավ,,,,ԱՊՐԵՍ,,,բայց քեզ խելագար արի թող ոչ մեկը չտեսնիի

    ReplyDelete
  2. Ես էլ էի կարոտել Ան ջաան: :Ճ
    Ուրախ եմ, որ գոհացրի :Ճ
    Դե եթե տարիներ հետո չխելագարվեմ, չեն տեսնի, :Դ հիմա նորմալա հլը որ :Դ

    ReplyDelete
  3. Պետք չէ իմ հոգում փնտրել արևներ
    Այնտեղ հիմա խորը աշուն է,
    Այն ամենը ինչ ունեի այս կյանքում
    Ընդհամենը մի աղքատ Ես էր:

    Եվ հիմա ինչու քեզ պետք է հիշեմ
    Եթե նույնիսկ անունս ես մոռացել,
    Լքել ես հեռվում մի խրճիթ կանգուն
    Ու եսերով ես քեզ շրջապատել:

    Քո կորցրած Եսը այլ էր իմացիր,
    Այն քեզ թռչելու թևեր էր տալիս,
    Իսկ այն եսերը,որ ճախրեցնում են քեզ,
    Քո անվան կողքին փոքրատառ են տես:

    Բայց գիտես, տարին մեկ եղանակից չէ,
    Դեռ գարուններ են բացվելու այնտեղ,
    Ու ամեն գարնան բուսնած ծաղկի հետ
    Քո անվան տառերն են դառնալու հուշեր:

    Անցյալի հուշը կդարձնեմ մի խաղ
    Մի քիչ կխաղամ, մի քիչ կարտասվեմ
    Ու մի օր կհոգնեմ և դեն կնետեմ
    Ինչպես հնացած մի հիշողություն:

    Սակայն ինձնից պետք չէ պահանջել
    Որ այդ խաղալիքներից ես շուտ ազատվեմ,
    Տարվա մեջ միայն գարուն չի լինում
    Եվ հոգիս ավաղ դեռ քեզ է սիրում:

    ReplyDelete
  4. shat xorn er, u qez chanachoxner@ khaskanan vor lriv qo masin er........post lavn er, bayc iravichak@ lav chi vor tenca, poxelu jamanakna, isk du chees uzuuuuum :/

    ReplyDelete
  5. Փոփոխություններն իմ համար չեն: Իսկ էս հարցում ես էլ հին տարերքիս չեմ վերադառնա ;)

    ReplyDelete
  6. գուցեները միշտ էլ շատ են ու միշտ էլ ապրում ենք այ վախով, որ այդ գուցեն էլ երբեք չի գա:

    ReplyDelete
  7. Տարիներ կանցնեն, անքուն գիշերներ կլուսանան, նոր աստղեր կծնվեն ու հին երգերը կմոռացվեն: Hertakan Hrashq@, ankexts xosq............

    ReplyDelete
  8. շատ լավ էր!!

    ReplyDelete
  9. http://www.youtube.com/watch?v=m7KxyBmKJ-U

    ReplyDelete
  10. Շնորհակալ եմ,
    խնդրում եմ մյուս անգամ ձեր անունն էլ գրանցեք, այդպես ավելի հաճելի է:

    ReplyDelete
  11. Իսկ դու ուրիշինն ես,
    Իսկ դու ուրիշինն ես,
    Դու´ - ուրիշի՛նը։

    Դու´, իմ հարազա՛տը,
    Մոտի՛կ հարազատը,
    Եվ – ուրիշի՛ն...
    Ա՛խ, ուրիշին թող որ մեկ ուրիշը լիներ,
    Չէ՞ր կարելի, ասա´։
    Ա՛խ, դու այդ ինչպե՞ս ես ուրիշինը եղել,
    Իմ սիրելի՛, ասա´...

    Եվ նա ով է՝ գիտե՛մ։
    Պարզ է. նա ո´չ կարիճ,
    Եվ ո´չ էլ իժ է նա։
    Գուցե վատ չէ այնքան,
    Գուցե լավն է անգամ,
    Բայց քեզ համար օտա՛ր – ուրի՛շ է նա...

    ReplyDelete