Monday, October 3, 2011

Գնում ես

 - Քեզ վարդեր եմ բերել: Այս ի՞նչ է: Հմմ, գնու՞մ ես:
 - Կներես, եկել էի գնալու համար:
 - Արդեն որերորդ անգամ է: Գոնե դու գիտես դա: Օգնե՞մ հավաքես իրերդ:
 - Արդեն հավաքել եմ, մնացածը քեզ եմ թողնում:
 - Օծանելիքդ եմ միայն խնդրում:
 - Վերցրու, խոստացիր, որ վաղը ևեթ կպահես մեր չհիշվող անկյունում:
   Համբուրեց ու միայն դռան փակվելու ձայնը լսեցի: Երկու-երեք ժամ հետո ուշքի եկա: <<Դեռ չե՞ս հասկանում սա իրականություն է: Կրկնվող իրականություն >> : Բայց չէի համակերպվում ոչ մի բաժանման հետ: Բայց մյուսն էր գալիս. հաջորդը: Ամեն հաջորդի գալով սրտիս ու աչքերիս ջերմը փակում էին բացված վերքերս: Ու միայն մի բան էր բերում իր հետ՝ նոր ճաքեր սրտիս: Թմրամոլի եմ նմանվում: Անվերջ թվացող, բայց իրականում ժամանակավոր հաճույք, իսկ հետո...
   Առավոտյան արթնացա և ծխախոտի մնացորդներից ու խմիչքի շշերից բացի ոչ մի բան չտեսա: Սեղանին գտա նրա օծանելիքը: Վարդերը չգտա:
<<Գիժ, ты любишь носом>>,- նրա խոսքերն էին:
   Մի բաժակ սուրճ խմեցի, վերցրի օծանելիքը... ու այդպես մի րոպե, մի ժամ, մի օր:
   Այսքանից հետո ինչու՞ չի կոտրվում կարոտի զգացումը: Թվում է, թե դեռ սենյակումս է, կամ ուր որ է դուռը կբացվի և կժպտա խենթ աչքերով:
  -Կարոտում եմ...Կզանգե՞ս:
   Պտտվում է ջարդված անիվը: Հոգնել եմ կրկնվող շղթայից:
 

40 comments:

  1. bajanumner@ xostanum en krknvel aynqan jamanak, minchev handipi ayn mek@, um ches toxni heranal

    ReplyDelete
  2. ստիպողաբար կողքին պահելն անարդյունք զբաղմունք է;)

    ReplyDelete
  3. Որքան հարազատ տողեր էին...թվաց,թե ամեն ինչ իմ աչքերում է,կյանքում...չգիտեմ ինչու ,բայց Ձեր հոգու խոսքերը միշտ դիպուկ նետվում են իմ ապրումներին...

    ReplyDelete
  4. տնաշեն, հերիքա լացացնես

    ReplyDelete
  5. Te inchi en sirox mardik bajanvum???????axr ed hrashq zgacmunqy amen inchic u amenqic ver e............ sirum en,korcnum u heto sksum ay espes Zaveni nman tanjvel..........taxcelu poxaren ekeq gorcenq,payqarenq hasnenq nran um sirum enq......i ser Astso mi bajanveq dzer sirelineric........vochnchi hamar erbeq el ush che..

    ReplyDelete
  6. Zarmanum em ed axjka vra vor esqan@ kardaluc heto,esqan sirvats lineluc heto,der dimanuma ed bajanman@.

    ReplyDelete
  7. payqarenq hasnenq nran um sirum enq...--շատ եմ մտածել ու մտածում սրա վերաբերյալ, բայց ապարդյուն: Չկա սահման, չկա միակ ճանապարհ:

    ReplyDelete
  8. Ed sahmanner@ menq enq gcum,chanaparhn el inqners @ntrum.....u mi orel haskanum,vor haytnvel enq pakuxu mej,vortex siro nshuyl isk chka............ inch@ karox e qez xangarel Zaven jan,miayn mardkayin korustn e vor anhnar e veradardznel,mnacac amen inch hnaravor e et berel,mi handznvir,mi tox vor ashxarum bajanvac siraharneri tiv@ mekov el avelana........

    ReplyDelete
  9. Շատ ծավալուն թեմա է: Հնարավոր չի քոմենթներով մի հայտարարի գալ: Հաճելի կլիներ իմանայի ում մտքերը պատիվ ունեմ կարդալու:

    ReplyDelete
  10. Mi sovorakan 24amja axjka,ov dzer ev eli mi qani bloggerneri mshtakan @ntercoxn e ev ov sirel e anaseli ujex,bayc cavoq sxal mardu..........chgitem uxxaki es SER haskacutyan@ mi ajl kargi xorutyamb em veraberum........... es chem karox asenq chhuzvel,erb miasin qaylox sirahar zuyger em tesnum,erb iraric bajan sirox srteri masin em lsum.erb mardik sirum en bayc vochinch chen anum irenc ser@ amur pahelu hamar/xosqs dzer masin che,@ndhanur armamb em asum/.......

    ReplyDelete
  11. Սեր հասկացությանը ամեն մեկը իրարից լիովին տարբեր են վերաբերում: Ու կարծում եմ դա միակներից է, որ տրվում է մարդուն ու չի փոխվում: Սիրել իմանալ այսօր ամեն մեկը չի, որ կարող է: Դուք այդ քչերից եք:
    ser@ amur pahelu hamar- դուրս շատ եկավ: Էս տարբերակում լիովին համաձայն եմ:

    ReplyDelete
  12. Giteq hamadzayn chem,vor ser@ chi poxvum........ayn poxvum e,nranov menq enq poxvum..........uxxaki korcnelu cavna ahavor.......karotna antaneli........

    ReplyDelete
  13. Ավելի պարզ ասեմ՝ եթե մարդ ընդունակ ա սիրել, ինքը սիրում ա, ու սիրում ա միշտ, անկախ հիասթափություններից, իսկ հակառակ դեպքում մարդ ուղղակի չգիտի սիրել:

    ReplyDelete
  14. Ha chishteq sirox@ sirum e ankax amen inchic,bayc ser@ popoxvuma,skzbum ayn poqr e linum, u heto galis e mi or, ev zgum es te vorqan hasun e ayn......... te vorqan xorunk e ayn.ay henc ays pahin el arden ches karox karavarel zgacmunqnerd u ches haskanum,te inche irakanum katarvum.........chnayts inchel vor katarvi,hanun iskakan siro tox katarvi inch vor kuzi.........

    ReplyDelete
  15. u esqanic heto harc`` erbeve sirel es???? Animast harc tveci? che...inc tvuma lav el dipuk kpa nshanaketin.........ches sirel irakanum,bayc siro masin xosum es enpes,karces iroq siruc tanjvel es...Bayc asem lav el stacvum e

    ReplyDelete
  16. Արևիկ ջան համարձակ արտահայտություններ ես անում, բայց առաջին՝ իմ անձնական հարցերն են, երկրորդ՝ ինձ չճանաչելով ի՞նչ իմաստ ունի նման բան գրել:

    ReplyDelete
  17. che,es uxxaki harcreci

    ReplyDelete
  18. bayc meka vstah em,vor erbeq ches sirel

    ReplyDelete
  19. :Դ Ճիշտն ասած մի քիչ կոպիտ կհնչի, բայց միևնույնն ա թե ինչ ես վստահ: Մի քիչ էլ անկեղծանամ կասեմ, որ մենք ճանաչում ենք միմյանց :

    ReplyDelete
  20. u du el inc shat es sirum,es el da kasem :-P

    ReplyDelete
  21. moracel es? es haytnvum em misht ayntex,vortex inc amenic qichn en spasum.....

    ReplyDelete
  22. ՈՒ ասում ես երբեք չեմ սիրել :ԴԴ

    ReplyDelete
  23. Հուշերիդ մեջ ինձ եմ տեսնում...ու...սիրտս տեղից պոկւում է...-- Քո ձեռագիրն ա :
    Եթե քեզ քիչ եմ սպասում, ուրեմն քեզ դժվար թե սիրած լինեմ :Դ :Պ

    ReplyDelete
  24. sksel es shat aveli sirun grel...skzbum tuyl er,terutyunnern el qich chein.hima kamac-kamac motenum es im patkeracrac katarelutyan@

    ReplyDelete
  25. Vay Zav,Zav...du inc ches dadarum zarmacnel.... Du piti Banaser lineir,voch te tntesaget

    ReplyDelete
  26. esor urax em qnelu :D xorhurd ktam duel uraxanas :DD

    ReplyDelete
  27. LAV,bari gisher u qez liq@ hetaqrqir erazner... Lav mna....
    U mi lav tema asem porces stexcagorcel?
    Handipecinq`es urishin@,Du`urishin@.....

    ReplyDelete
  28. urax? de inacnic lsecir en,inch hastat erbeq chei hamarcakvi asel...urax klines,ba inch...heto el es esor chapazanc bari em (K)

    ReplyDelete
  29. :D nor tesa Sevaki toxer@ ,,, texin ein )) !;)

    ReplyDelete
  30. Ա՜խ, նորից “Բարի ճամփա”,
    Ա՜խ, նորից “Մնաս բարով”…
    Մի տեսակ տագնապ կա, որ
    Չես ասի ոչ մի բառով:

    Գնում ես, չես էլ ասում,
    Թե մեկ էլ երբ ես գալու,
    Երկար էլ, ի՞նչ իմանամ
    Ո՞ւմ մոտ ես մեղքդ լալու:

    Ներիր ինձ, դու իմ բարի,
    Իմ խելոք և իմ համառ,
    Հարկադիր այս ծիծաղի
    Եվ թաքուն լացի համար:

    Գնում ես, էլ ի՞նչ ասեմ,
    Սովոր եմ, կդիմանամ,
    Թող կուրծքս մի քիչ ցավի,
    Որ սրտիս տեղն իմանամ:

    Մի տեսակ տագնապ կա, որ
    Չես ասի ոչ մի բառով,
    Ա՜խ, նորից “Բարի ճամփա”,
    Ա՜խ, նորից “Մնաս բարով”:

    ReplyDelete
  31. ես ստեղ եմ բայց :Դ չեմ գնում ոչ մի տեղ :Դ

    ReplyDelete
  32. Ձևական ու կեղծ հպարտ կեցվածքիս
    Հակասում էր իմ ձեռքերի դողը...
    Եվ ու՞մ էի խաբում` քե՞զ,թե՞ ինքս ինձ.
    Չէ՞ որ հոգիս էր քեզ որոնողը...
    Թե քեզ էի խաբում,հապա էլ ինչու՞
    Վերջին վայրկյանին հայացքս շրջվեց.
    Չէ’,ինձ էի խաբում,որ իմ խենթ հոգու
    Թուլությունից դու հանկարծ չհրճվես:
    Ի՞նչ էիր որոնում աչքերիս խորքում.
    Այն զգացմու՞նքը,որ մի օր փշրեցիր:
    Նա արդեն վաղուց մտել է խոր քուն,
    Զուր ես հայացքով գոռում` արթնացի’ր:
    Ձևական ու կեղծ հպարտության տակ
    Քողարկում ես դու զղջումդ գուցե,
    Բայց ես կգնամ առանց հիշատակ,
    Սերս չափազանց բարդ մի հանգույց է:
    Ու կձևացնեմ,թե չէի ճանաչել
    Բյուր աչքերի մեջ աչքերդ դյութիչ,
    Դու էլ ձևացրու,թե չէիր նկատել
    Ձեռքերիս անսանձ դողը այն մատնիչ:

    ReplyDelete
  33. du ches gnum,es em gnum....lav mna.kerevam,erb harmar hamarem

    ReplyDelete
  34. :Դ չէ իսկականից քնելուդ ժամանակն ա :Դ

    ReplyDelete
  35. ասածդ թեման կներես չեմ գրի մինչև երևալդ ;Ճ

    ReplyDelete
  36. դու գիտես ոնց երևաս որ լավ լինի :Պ

    ReplyDelete