Wednesday, January 18, 2012

Սիրում եմ

Սիրում եմ...
Դու և ես, ես և դու...Մենք
Սիրում եմ բարևդ ու ողջույնիդ փայլը,
Սիրում եմ <<լավ եմ>>դ ու <<ոնց ես>>դ,
/Հա, մեկ էլ <<խելառ>>դ/
Առաջին վայրկյանը հանդիպման ու վերջին ժամը բաժանման,
Օր ու գիշեր մտքերս և այնտեղ պատկերդ ու բառերդ,
Սիրում եմ, երբ կողքիս ես. ես ամբողջովին քո էությունն եմ վայելում,
Ու երբ կողքիս չես. անհագ կարոտում եմ ու սպասում ողջույնիդ:
Սիրում եմ, երբ միասին ենք ու երբ մի փոքր հեռու ենք.
Կարոտով ենք սնվում ու սպասումով ապրում,
Մտապահած պատկերներ հիշում ու էլի ժպտում:
Սիրում եմ, երբ ժպտում ես. անասելի գեղեցիկ ես
Սիրում եմ, երբ տխուրիկ ես. հմայիչ ես
Սիրում եմ, երբ լուրջ ես,
Սիրում եմ աչքերիդ խաղը,
Սիրում եմ, երբ գրկում ես ինձ,
Երբ ձեռքերդ այտերիս են,
Սիրում եմ, երբ ուրախ եմ,
Ու երբ ժպիտդ ստիպում է ժպտալ
Սիրում եմ, երբ լուրջ եմ ու անունս ես տալիս
Սիրում եմ, երբ ամուր բռնում եմ ձեռքդ,
Սիրում եմ, երբ գրկում եմ ու զգում եմ, որ գրկում ես
Սիրում եմ, երբ սիրում եմ քեզ:


No comments:

Post a Comment