Monday, April 25, 2011

Երազ

   Կյանքում ամեն ինչ իր տեղն ու ժամանակն ունի: Բաներ կան , որոնք` շատերի կարծիքով ցավոք սրտի միայն երազներում են լինում: Բայց միթե քաղցր չի նույն այդ չիրականացած երազը, միթե դա միակներից մեկը չէ, որ բացառապես քոնն է: Մոռացել ես, որ լինում են, երբ ամեն ինչ կտայիր գոնե մի անգամ էլ տեսնես այդ նույն երազը. ոչինչ չփոխես, պարզապես վայելես այդ վայրկյանները: Ուժեղ  չես գտնում քեզ, երբ արթնանում ես ու տեսնում, որ կարողացել ես տանել այդ գերմարդկային բեռը: Քանի անգամ ես երազներումդ լուծել այն ինչ օրերով կամ շաբաթներով անլուծելի էր իրական կյանքում...Որովհետև դա երազ էր...
   Այս ամենից հետո դու դեռ համաձայն ես , կամ ուզում ես երազներդ ու իրականությունդ դարձնես մեկ ամբողջություն? Ես ` ոչ: Երազը թող մնա երազ, իրականությունն` իրականություն: Մեկ-մեկ ինձ նույնիսկ թվում է, թե ես այնքան շատ եմ երազ տեսնում , որ երկու կյանք եմ ապրում: Միայն <<ափսոս>> այնտեղի հերոսները կյանքից են:
   Արդ` երազներդ թող քեզ վայելքներ տան, իրականում էլ փորձիր դու դա անես:

Ամեն ինչ այնքան հստակ էր...իրականությունից ռեալ... անվերջ կքնեի նորից մեզ տեսնելու համար...

7 comments:

  1. hello zaven
    I'm happy to see your weblog
    good luck brother

    ReplyDelete
  2. Zaaav jan shat lavn er es gracd !!!!! LIKEx100000000000

    ReplyDelete
  3. Շնորհավորում եմ շատ գեղեցիկ մտքեր ունես,այսուհետ Ես Քո բլոգի մշտական ընթերցողն եմ.............[ՈՒ թեկուզ իմ երազանքները երբեք չիրականանան Ես միևնույնն է միշտ կշարունակեմ երազել.......]

    ReplyDelete
  4. Շնորհակալ եմ լավ խոսքերի համար ))

    ReplyDelete
  5. Zaven jan sireci es grarumd))) enqan luys kar mej@))) apres!!

    ReplyDelete